Artık yeter biri bişey söylesin

Anal ilişki yaşadm sarhoşken kondomu kendi taktı oralda yaptı kondom yoktu. Prezervatifte görünürde bişey yoktu ama detaylı kontrol etmedim. 23 günde test oldum negatif geldi 3 nesilmiş. Karsımdaki kişi sex işcisi kondom falanda dikkat etmiyor herturlu yapıyor. Ama ben istedim bana taktı. 2 kere aradm bak bişeyin var mı diye test oluyorm ben bseym yok dedi kapadı. Hayatm bombok oldu agzmda aft cktı risk var mı kafayı yemek üzereym artk napmam gerek

Cevap ( 26 )

  1. hösün4680
    6 ay önce

    3. Nesil piyasada pek kalmadı sen nerde oldun bu testi? Hiv in belirtisi olmaz testi olur. Her ağzında aft çıkan hıv virüsü kapmış olsaydı ohooo...

  2. i am simyaci
    6 ay önce

    Kaçıncı gündesin? hem korunmuşsun..oral da da risk için karşı tarafın ağzında açık ve kanayan yara lazım..testini ol rahatla..bu sıkıntılı sürecin bitmesi..alcağın negatife bağlı..riskin yok denecek kadar az..

  3. Ankara006
    6 ay önce

    Kardeşim kondom patlamadıysa risk yok kendini strese sokma insanlar yıllarca kondomla ilişkiye giriyor herhangi bir bulaş olmıyor

  4. Korkak332211
    6 ay önce

    Kayseride oldum. 0,10 negatif yazıyor. Özel lab oldum ama bilmiyorm hayatm bombok oldu 25 günde. 0,10 yazanlar 3 nesil demi. Sordum 3 nesil dediler

  5. Korkak332211
    6 ay önce

    25 gündeyim simyacı bi yol göster napcam ben

  6. Korkak332211
    6 ay önce

    %95 doğru dedi sordum hemşireye ama inanmıyorum

  7. i am simyaci
    6 ay önce

    Olduğun testin adı neydi..özel labsa ab-ag bakılmıştır..Eğer ag bakıldıysa 17 gün daha bekle 42 de 4 nesil bir test ol ve kapat..ztn risk yok..

  8. Kayseriden hangi lab oldun

  9. Elisa05
    6 ay önce

    İ AM SİMYACI KARD EŞ BANA BAKILAN EGİTİM VE ARAŞTIRMA DEVLET HASTANESİNDE AG\AB TEST 120 GÜN SONRA OLDUM NEGATİF NE DERSİN BİRDE SENİN FİKRİNİ ALAYIM SEN OKUMUŞ GÖRMÜŞ BİRİNE BENZİYORSUN :)))))

  10. Şehir hastanesi 4. Nesil memorial 4. Nesil acıbadem 4. Nesil

  11. Cihaz roscobas bunların

  12. Korkak332211
    6 ay önce

    Analiz lab oldum meydanda ama güvenemedim

  13. i am simyaci
    6 ay önce

    ELİSA05 bir önceki testini kaçta oldun?

  14. Korkak332211
    6 ay önce

    Elisa testi dediler simyacı

  15. i am simyaci
    6 ay önce

    Dediğim gibi 17 gün daha bekle..test sonuç kagıdında ki bilgilerini yaz buraya..yada hızlıresim olarak at..yinede güven verici merak etme..

  16. Korkak332211
    6 ay önce

    Tek test oldum 23 günde elisa dediler başka test olmadm

  17. Memorial git Dahiliye Muharrem ingeç konuş 4. Nesil makina paran yoksa şehir hastanesi Selahattin siyami hocaoğlu üroleji randevü al git testini ol

  18. Korkak332211
    6 ay önce

    Bu kaçinci rest peki memoriyalde test ücreti ne kadar ? Bide 4 nesil antijen antikora mı bakıyor

  19. Elisa05
    6 ay önce

    I am simyacı kardeşim ben bir önceki test olmadım aslında olmucaktım buraya geldım içime kurt düstü enfeksiyon ve mikribiyolojı doktoruna gittim sonra kan verdım bakırkoy dr sadı konuk egıtım ve arastırma hastanesınde vdrl hebatıt c hebatıt b antı hıv ag\ab elisa negatif cıktı hazıranda ılıskı oldu ekımde test oldum 120 gün sonra tek test yetmezmı ? onaylayan Doç Dr.

  20. i am simyaci
    6 ay önce

    Elisa05 yani eğer deseydin ki 80 90 falan oldum..dicektim ki onda bile kapatırdım..senin testin fazlasıyla yeterli..hayatta başarılar..yolun açık olsun..

  21. Elisa05
    6 ay önce

    çok teşekkür ederim umarım hepimiz böyle olumlu sonuçlar elde ederiz bu ag ab bakan test 0.300 çıktı fazlamı normalmı ? ben kırmızı kurdele okudum fark yokmus 0.68 0.25 aynı pıs kan temız kanda yokmus sen ne dersın kardesım ?

  22. i am simyaci
    6 ay önce

    Değerin normal..1 tam puan ve üzeri bile kesinliği yok şüpheli sayılıyor..hiç takılma buna..daha test olma..

  23. Elisa05
    6 ay önce

    içime su serptın kardeşim benim teşekkür ederim Allahın rahmeti üzerinde olsun

  24. i am simyaci
    6 ay önce

    Hepimizin inşallah..

  25. Kardesim hoca parası test parası 360 TL idi ama şehir hastanesine git ikisinde antijene lgm lgG antikoruna bakıyor sen ne iş yapıyorsun

  26. Korkak332211
    6 ay önce

    Ögrenciyim ben ama bulurum para. 25 günde en sağlıklı hangisinden sonuç alırım şehir hastanesindeki kaçıncı nesil neye bakıyor 26 günde kesin sonuç verir mi. Aynı şehirdeymişiz bi yardm et yalvarrm semt neresi senin

Cevap yazmak için yapınız.