Uyku yok yok

Sizin belirtiler nedir vucutta yanma üşüme hissi olan varmi :/
5 gün önce 172 okunma Gerekliii Şikayet

Cevaplar

  1. Kusku
    5 gün önce

    Ben Hiv in yaygınlaşmaya başladığını öğrendikten sonra bi anda ayağım buz kesmişti gece uyuyamamıştım çok fena bir şeydi.

  2. Gerekliii
    Gerekliii | Soru sahibi
    5 gün önce

    Bende bir gece bütün vucum cayır cayır yaniyodu araştırmamak lazımdıii

  3. Demogorgan
    5 gün önce

    Arkadaşlar belirti ararsaniz beynin size oyunudur sizler yarim saat basim agriyor deyin inaninki basiniz agrir..belirti aramayiniz en kesin bilgi testtir arkadaslar..günü doldur test ol..sizler testinizi olun arkaniza bakmayınız..ve belirti iliskiye girdikten 1 ay sonra vermez aids degil hivdir bide bu aids evresine geçiş uzun bir süreçtir

  4. bozulanpsikoloji1
    5 gün önce

    lan olum eskıden şu sitede dogru duzgun insanlar vardı. araştırırlardı eskı soruları okur bilgi alırlardı. sizin gibi gerizekalı değillerdi. gerekli olum ne yaşıyosun lan. of yaa. olum burada biz bin kere yazmısız kırmızı noktalar bılmem neler hepsi stresten yaşadık ve negatif aldık lan. 90 ı geçmıssın ne belırtısınden bahsedıyosun. alınan sonuc tum belırtı dedğin şeyleri geçersiz kılar. o dedıgın şeyler belırtı olsa zaten testın sonucu negatif cıkmaz olum. burda cidden bir derdın varmıs gibi neden konu acıyosun. NEGATİF ALMIS KİŞİLERİN HEPSİNE BAK HEPSİNİN VUCUDUNDA KIZARIKLIKLAR OLMUS KİŞİLER STRESTEN CUNKU...

  5. Paslanmaz
    5 gün önce

    3 yıldır aynı sorundan müzdaribim gitmediğim doktor kalmadı bu yanmalar batmalar vücutta segirmeler psikoloji değil enfeksiyonun ilk ayında yanmalarim ayak tabanında çok şiddetliydi şimdi azalma oldu ama tam olarak geçmedi ayri yetten şişmiş tutulum yapan geçmeyen lenfbezleri bu dertten muzdarip olan bir-çok arkadaş vardı kimse sorunun ne olduğunu bulan olmadi bir kaç ihtimal kaldı lyme hastalığı ebv yada lyme 'ye eşlik eden bartonella yada babezya paraziti yanı bu belaya düzene geçmiş olsun insanın psikolojisini bozuyor..

  6. bozulanpsikoloji1
    5 gün önce

    evet paslanmaz kardeş bu insanlar olmayan bır sey yuzunden psikolojılerını bozup senın gibi kendini hasta etmeden önce bi an evvel bu dusunceden kurtulması gerek.

  7. Paslanmaz
    5 gün önce

    Çeken bilir bekara karı boşamak kolay hiv yok zaten kesin ama başka bir enfeksiyon yada virüs patlakkondim şanş vefasiz tövbe edin başıma gelenler ve aklıma gelen bir-çok kişi vücutta nöropatik ağrı yaşıyordu bunların hiçbiri tesadüf değil

  8. Gerekliii
    Gerekliii | Soru sahibi
    4 gün önce

    Çok sıkınti valla geçmek bilmiyo aynı dertten birini buldum :/

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol