Bacağımda kaşıntı ve kırmızı belirtiler?

Kaba et bölgesinde daha hala geçmemiş kaşıntı döküntü ve mantar var. Şimdide sol bacağımda aşırı şekilde bi kaşıntı oldu ve ışık tutup baktığımda kan toplamış kırmızı nokta var (5 kuruş büyüklüğünde bir nokta) Bunlar belirti midir?
1 hafta önce 169 okunma Kötüyüm335213 Şikayet

Cevaplar

  1. Korkak332211
    Korkak332211 | Uzaklaştırıldı
    1 hafta önce

    Kötüyüm sende de ışıga odaklanamama bas dönmesi tarzı seyler yaşandı mı

  2. Sivaslı
    1 hafta önce

    İsiga odaklanmam Nedir kardesim siz kuduzmusunuz? Cildirdinizmi ya siz kendinizi bilerekmi bu duruma dusuruyorsunuz heyecanmi ariyorsunuz beyler siz? Hiv olsaydin 3.haftadan itibaren atesler icinde yaniyordun suan mk 2 hafta suren ates ile belirtiler diyorsunuz test olmussunuz size dedik belirti ile bu is olmaz oldugun test belietileri ekarta eder ve sana o kalin kafali beynine derki hivden degil Kanitida testdir der anladinizmi bakin benim 4 aydir burnum akiyor amerikalilara sordum testlerimi soyledim bana deli diyip Banladilar mk daha ne diyeyim !

  3. Kötüyüm335213
    Kötüyüm335213 | Soru sahibi
    1 hafta önce

    @Korkak332211 aynen kardeşim. Işığa hatta sese karşı hassasiyet oldu. Baş dönmesi 2. Haftadan 4. Haftaya kadar hep oldu. Baş ağrısı da oldu.

  4. Korkak332211
    Korkak332211 | Uzaklaştırıldı
    1 hafta önce

    Kardeşim sivaslı nolur bi yol göster. Hikayem korunmalı anal yaptm ama kondom yırtıldımı delik varmıydı bilmyrm kontrol etmedim görünende bişey yoktu ve oralda kondom yoktu. 23 günde lab elisa oldum 3 nesilmiş 0,10 negatif geldi. Benm derdim basım donuyor gibi bulanık tarzı goruyorm agzımdada bişey çıktı heralde. Sex işçisi iliskiye girdigim için sıkıntı yaptm. İlişkim var ciddi bitme noktasına geldi işyerimle sıkıntılym herkes noldu sana diyor napcam blmyrm. Bu 3 nesil elisanın 23 gunde guvenirligi yuzde kaç

  5. Kötüyüm335213
    Kötüyüm335213 | Soru sahibi
    1 hafta önce

    Genellikle akşamlari daha mı çok oluyor bu baş dönmesi?

  6. Korkak332211
    Korkak332211 | Uzaklaştırıldı
    1 hafta önce

    Evet sabah o kadar değil zaten gececiyim gündüz uyuyorum 3 gibi falan uyanıyorum. 3 nesil elisanın 22 günde güvenilirligi yüzde kaç ? Sordum ordaki bayana yüzde 95 dedi ama bilmiyorum.

  7. Sivaslı
    1 hafta önce

    https://i.imgyukle.com/2019/11/09/E9TFF6.jpg Al bak test hassasiyetleri burda 15.gun 20.gun tani alan insanlar var birazcik rahatla iliskine zarar verme isine zarar verme korunmali seks yapmissin korunmali sekste bulas olmaz patlak yoksa olmaz ! Sana son cevabim olacak umarim bu seni rahatlatir matematiksek olarak simdi turkiyede 50bine yakin hiv hastasi var hadi diyelim 10bini sex işcisi e istanbul diyelim 50bin sex iscisi olsun sansin dustumu 5te1 re bide bu sex iscisi tedavi aliyorsa şansin yukseldimi 1000de1 re tedavi aliyorsa bulas olmaz cunku simdi korunmali sex yaptim diyorsun korunmali sexte zaten bulas olmaz hadi kondomda patlak oldu patlak olsa bile 1000de1 sansin var e bide e bide karsi tarafin hiv oldugunuda bilmiyorsun hadi burdanda 1000de1 diyelim e sen simdi gittin bise test oldun 3.haftanda dimi sansini sen hesapla carpanlarina ayir bide istersen 100000/1 e yakin sansin var kondomda birsey yoksa al sana 1.000,000/1 git bir piyango al piyango sana cikarsa sende hiv vardir.

  8. yanyan
    6 gün önce

    O ışığa bakamama sebebi migren ( kaygi/stress ) bas dönme sebebi bunda kaynaklı olur. O kaşıntı ve kırmızılıklar oluyor dediğin yerlerde vücudun en az hava alan yeri ve en fazla sürtünmeye maruz kalan yerleri. Bu sebeplerden dolayı sizi tavsiyem şudur, aramayın çünkü mutlaka bulursunuz ! Suan yasadigimiz şeyeler bizde ufaktan hafıza kaybına ve sağlıklı dusunmememize yol açıyor. Geçmişte hic umursamadığımiz şeyleri şimdi yaşayınca hiç daha önce yaşamamış gıbı tepkiler veriyoruz çünkü sağlıklı düşünemiyoruz.

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol