Kasıklarım ve koltuk altım 4 haftadır şiş

Merhaba, şuan ilişkimden 3 ay 20 gün geçti 4 hafyaya yakındır kasıklarım daha sonrasında koltuk altım ağrımaya başladı. Doktora gözüktüm tomogrofide lenflerin şiştiğini söyledi enfeksiyon doktoruna yönlendirdi antibiyotik verdi ama kullanmıyorum şuan diğer doktora gidicem diye 1. 2. Aylarda hiv duos ultradan negatif aldım 3 gün öncede elizadan negatif aldım tam kan testinde pct değeti yüksek geldi vücudumda enfeksiyon varmış arkadaşlar kafamdan atamıyorum bunu sürekli kasıklarımdan bacaklarıma vuran bir ağrı ve koltuk altımdada iğne batıp duruyor ne yapıcagımı bilmiyorum konuya vakıf biri lütfen cevap yazabilirmi ilişkiden 10 gün sonra augumentin kullanmıştım içinde sanırım penisilin çeşidi bir madde varmış bunlar sonucu etkilermi bilmiyorum onun haricinde ilaç kullanmadım cevaplarınızı bekliyorum Not 2. Ayda sifiliz hep a b c testleride mavilabda yaptım hepsi negatifti Eliza testide 3 ay 17. Günde yaptırdım Anti hiv( kemuliminesans veya benzeri) Negatif 0.190 Vdrl-rpr Negatif 0.070
6 gün önce 126 okunma aviator Şikayet

Cevaplar

  1. Sivaslı
    6 gün önce

    Hiv testini etkileyen kanitlanmis hicbir ilac yoktur hayatina devam edebilirsin testlerin yeterli iyi gunler..

  2. aviator
    aviator | Soru sahibi
    6 gün önce

    Tesekkür ederim salı gunu enfeksiyon doktarına gideceğim kasıklarımdaki ağrının nedenı hakkında hiç bilgim yok öğrenince mutlaka yazacağım

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol